UVJETI PRODAJE

ISPIS DETALJA ZA UVJETI PRODAJE
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) proizvoda ponuđenih u web dućanu (u daljnjem tekstu «robe») je Miloc d.o.o., a Kupac robe je posjetitelj internet kataloga koji

NARUČIVANJE

Roba se naručuje elektronskim obrascem. Kupac mora ispuniti Profil s osnovnim podacima za naplatu i dostavu željenih proizvoda te će elektronskom poštom biti obaviješten o izvršenoj narudžbi. Po odabiru proizvoda kupac može kliknuti na njegove detalje i saznati sve o njemu te ga bolje pogledati, a želi li ga kupiti, samo klikne na gumb "Dodaj u košaricu". U košarici Kupac može birati količinu proizvoda, ukloniti proizvod iz košarice kao i odustati od kupnje. U svakom trenutku vaša vam je košarica vidljiva i dostupna te možete mirno nastaviti pregledavati naš izlog. Po završetku shoppinga, vratite se na košaricu i odaberite "Pošalji narudžbu". Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže vam na e-mail adresu.
 
PLAĆANJE
Naručene artikle s troškovima dostave Kupac će Prodavatelju platiti pouzećem (u gotovini) ili virmanom (uplatnicom), na osnovu Kupčeve narudžbe. Ako iznos narudžbe prelazi 200,00 kn troškovi dostave su besplatni. Da bi ostvatio besplatne troškove dostave, Kupac mora naručiti robe u iznosu većem od 200,00 kn te na Checkout stranici odabrati opciju "Gratis isporuka poštom (za narudžbe iznad  200,00 kn)".
 
POŠTARINA I OTPREMA
Dostavu svih paketa web dućan šalje brzo i sigurno. Dostava vašeg paketa stiže u roku od 7 radnih dana. Prilikom preuzimanja robe dužni ste provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati poštaru ili kurirškom djelatniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Ako ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest ili isporuku vašeg paketa, dužni ste nas obavijestiti što prije, kako bismo mogli poduzeti radnje da se vaša pošiljka nađe ili vam se pošalje zamjenska. Ukoliko ne preuzmete pošiljku u roku od 7 dana, pošiljka se vraća Prodavatelju.
 
POVRAT / REKLAMACIJE
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Miloc d.o.o. će odobriti povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije telefonski ili pismeno, koje zaprimi 15 dana od primitka robe, s instrukcijama za povrat robe. Reklamirana roba do potpunog plaćanja ostaje vaše vlasništvo.
 
UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na dnu stranice.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

2. Povrat uplaćenog iznosa

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

3. Povrat robe

Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora

4. Troškovi povrata robe

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

6. Pravo na jednostrani raskid ugovora isključeno je u slučajevima navedenima člankom 74. Zakona o zaštiti potrošača. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupaca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku Zakon o zaštiti potrošača.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete ispuniti i poslati nam na mail.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ''Narodne novine, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem na adresu:

MILOC d.o.o.
Antuna Mihanovića 13b
43000 Bjelovar

ili na e-mail adresu:
.(Morate imati omogućen JavaScript kako biste vidjeli ovu e-mail adresu)

odnosno, na kontakt broj 043/243-401

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

Formular za prigovor preuzmite OVDJE

ANKETA

Ispunite našu anketu i pomozite nam da našu stranicu učinimo još kvalitetnijom!
Degenia Velebitica
Rectorseal
Degenia Velebitica
Standard Degenia Velebitica dio je cjelovitog projekta “Zdravlje ljudi i higijena klima uređaja” čiji je cilj poboljšanje kvalitete zraka kao i stvaranje osjećaja ugode i sigurnosti osobama koje borave u klimatiziranim prostorima.

Kontaktirajte nas
*IME I PREZIME
*EMAIL ADRESA
PORUKA / UPIT
*Ovdje upišite MILOC
Znak * označava obavezna polja